Meldlijn Tubbergen

29-06-2015 om 02:00 uur

De meldlijn is een centraal telefoonnummer waarmee u aan de gemeente kunt doorgeven wanneer zaken in de openbare ruimte onderhoud nodig hebben. Voorbeelden hiervan zijn een gat in de weg, een kapotte lantaarnpaal, zwerfafval op de openbare weg en overhangend groen dat het zicht voor het verkeer belemmert, etc.

 

Bereikbaarheid

 

De meldlijn is 24 uur per dag bereikbaar om ook in noodgevallen problemen snel te kunnen verhelpen. Buiten de openingsuren van het Klant Contact Centrum wordt u verzocht om alleen in noodgevallen te bellen. U wordt dan rechtstreeks doorgeschakeld naar een mobiel toestel van één van de medewerkers van de meldploeg.

 

Uw telefoontje wordt door de medewerkers van het Klant Contact Centrum in een geautomatiseerd systeem geregistreerd. Hierin wordt vastgelegd wat er met u is afgesproken. De meldploeg van de gemeente beoordeelt de melding en verhelpt het probleem zo snel mogelijk. In sommige gevallen wordt de melding meegenomen in de reguliere onderhoudswerkzaamheden.

 

Hiervoor is de meldlijn niet bedoeld

 

De meldlijn is niet bedoeld om uw bezwaren over het gemeentelijke beleid kenbaar te maken. Bezwaren over bijvoorbeeld verleende bouwvergunningen, bestemmingsplanwijzigingen e.d. kunt u schirftelijk indienen.

 

De gemeente onderneemt alleen stappen die passen binnen het vastgestelde beleid en tot de taken van de gemeente behoren. Het kan dus zijn dat een melding niet in behandeling wordt genomen. In die gevallen wordt de melder hiervan op de hoogte 

gebracht.

 

Contact

U meldt de klacht bij de gemeente.

 

Telefoonnummers

Algemene meldingen: (0546) 62 80 00
Rioolgemaal, dag en nacht via de gemeentelijke storingsmonteur: 06 54 93 38 82
Buiten kantooruren uitsluitend bij spoedeisende zaken: (0546) 62 80 76

 

Link naar formulier

Bron: Dorpsbelang Geesteren

Gebruikerslogin